Re: Převod na DC

Sobota Březen 25 14:49:24 CET 2023

To je zajímavá otázka. Pokud má přístroj 50 Hz trafo, tak to zjistíte
jednoduše ohmmetrem. Ale nevím, co na DC napájení budou dělat zařízení s
PFC. Podle mě, PFC je step up měnič, který nedělá nic jiného, než že
udržuje nějaký napájecí proud, ideálně úměrný okamžitému napětí. Takže
při DC napájení by do toho neměl zasahovat. Ale nevím.
Pak taky některé zdroje (nejsíš jen symetrické) měly kapacitní dělič,
proti kterému bylo připojené trafo. Nebo snad zdvojovač napětí - do
jednoho kondenzátoru šel + proud přes jednu diodu, do druhého - proud
přes druhou diodu. Nevím jak tohle bude fungovat, jde o to, aby pak ve
zdroji něco neodešlo.

Anděl