hobby projekt el_kolo + el_sekacka + FVE :-)

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Březen 25 12:58:47 CET 2023

muj prvni nastrel, jak by to slo v zakladu provozovat.
kola budou mit externi odpojitelnou a odnositelnou baterku. treba tu v
batohu na ram. nabijecky na kola take budou.
budou nejake FV panely(s xx rezervou vykonu) + mppt + stridac s vystupem
230V. baterky se nabijou bud ze zasuvkyod CEZu nebo z FVE. baterku muzu
rucne prendat na sekacku, nebo pripojit na osvetleni. u vseho jsem cely
den na dosah ze zidle, tak zakladni "tupej" rezim jde udelat i takto.
osvetleni predelat misto led/230V na neco na 48V je asi skoro bez
investice. i ted je propojeni svetel "externi" a tak nemam problem
prehodit napajeni rucne. v podstate je to reseni, jako kolega Andel, co
resil tmavou chodbu panelem + led, misto svetlovodem. jestli zrovna
nebude nabita baterka na kolo, nebo sekacku a jine kombinace zatim
nejsou vubec kriticke.
prinos bude treba delsi sekani sekacky. na 2ks 40V(36V)/4Ah co mame je
ta doba tesne pod hranici nez bych potreboval a nejde tak sekacku hned
pujcit dal(rodina atd). mame i dalsi zahradni vercajk na tech 40V. je to
relativne tiche a bez kabelu = proto tu praci co je potreba i nekdo
udela :-)
koukat se, jak se doma valej baterky bez vyuziti, kdyz zrovna nejedou na
kole, v cene xkkc take bida. proste at makaj, kdyz uz se musej koupit.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín