Re: Elektroluminiscenční displeje Lumineq - bylo AMPER2023 - pozvanka a voucher

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Březen 22 20:40:47 CET 2023

A jakou velikost by jsi si tak představoval?
Tady tomu se jeden displej zdál málo, tak jich dal rovnou 10 za sebou:
https://www.instructables.com/TENEX-Solid-State-Volumetric-OLED-Display/

V číně celkem běžné, ale mají rámeček a o dost horší průhlednost:
https://www.aliexpress.com/item/1005003461591174.html
https://www.aliexpress.com/item/2016225701.html

Ovšem v provedení 77" už mi to přijde docela dobré:
https://www.aliexpress.com/item/1005005263072431.html