Re: Elektroluminiscenční displeje Lumineq - bylo AMPER2023 - pozvanka a voucher

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Březen 22 19:09:07 CET 2023

zdravim,
ano, kdyz mi to pred tim pul rokem posilali jako novinku, tak jsem prohledanim stranek vyrobce videl, ze to zas takova horka novinka neni..,
ale kdyz jsem ted hledal neco jako transparent OLED, tak se najde pomerne hodne zajimavych veci, ale bohuzel teda spis velkych 15.6-55" panelu, ne nejakych mensich modulu
a ano ma to zrejme mensi prusvtnost nez ten Lumineq, dalsi parametry netusim... osobne na to nemam momentalne vyuziti jine nez "hracka" a na to je cena pres 10k proste vysoka...
v.

> Od: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 22.03.2023 18:58
> Předmět: Elektroluminiscenční displeje Lumineq - bylo AMPER2023 - pozvanka a voucher

Tady asi nepotěším, ale s nějakým poklesem ceny bych moc nepočítal.
 Finská firma Lumineq dělá tyhle elektroluminiscenční displeje už dlouho a je v tom myslím světová jednička.
 Mají výborné parametry - vysokou teplotní odolnost nahoru i dolů, skvělou čitelnost za světla i za tmy atd.
 Proto se taky hodně používají v oblastech, kde jsou parametry podstatnější než cena (třeba u vojclů).
 Ale viděl jsem i přínosnější nasazení, třeba v inkubátorech pro novorozence.
 Pro některé jejich displeje jsem kdysi i něco programoval.

 PL

 *********************

Dne 22.3.2023 v 8:51 Vojtěch Petrucha napsal(a):zdravim.

na amperu jsem nebyl, ale ten nize zmineny displej je pekny, dostal jsem upoutavku na nej nekdy pred pul rokem do mailu, tak jsem se ptal na cenu
a odpoved "TIP ELT40S stojí 12.766 Kč (bez DPH" me tedy uplne nenadchla...  tak treba to casem zlevni..

v.p.

 > Od: "DeeJay" <deejay na email.cz> <deejay na email.cz>
 > Komu: hw-list na list.hw.cz <hw-list na list.hw.cz>
 > Datum: 21.03.2023 23:41
 > Předmět: Re: AMPER2023 - pozvanka a voucher

Ahoj,

 ... pak u jedné firmy futuristické skleněné
 dotykové displeje jako ze StarTreku
 https://photos.app.goo.gl/jtq1UKDwsTaaGVkF7 <https://photos.app.goo.gl/jtq1UKDwsTaaGVkF7>...