Elektroluminiscenční displeje Lumineq - bylo AMPER2023 - pozvanka a voucher

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 22 18:57:35 CET 2023

Tady asi nepotěším, ale s nějakým poklesem ceny bych moc nepočítal.
Finská firma Lumineq dělá tyhle elektroluminiscenční displeje už dlouho
a je v tom myslím světová jednička.
Mají výborné parametry - vysokou teplotní odolnost nahoru i dolů,
skvělou čitelnost za světla i za tmy atd.
Proto se taky hodně používají v oblastech, kde jsou parametry
podstatnější než cena (třeba u vojclů).
Ale viděl jsem i přínosnější nasazení, třeba v inkubátorech pro novorozence.
Pro některé jejich displeje jsem kdysi i něco programoval.

PL