Re: Elektroluminiscenční displeje Lumineq - bylo AMPER2023 - pozvanka a voucher

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Čtvrtek Březen 23 08:34:33 CET 2023

no právě něco mezi tím prťavým 1.5" a obrovským 55", ...7-20cm uhlopříčka.?

těch 10 displejů za sebou je moc pěkných, ale je to prostě malé na koukání z větší vzdálenosti..

tady https://www.youtube.com/watch?v=SG8fiff2qB4  to měli v dvoupalcové velikosti před deseti lety, tak bych čekal, že bude lepší nabídka, ale asi to nikdo na nic reálného (komerčního...) nechce?

v,

> Od: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 22.03.2023 20:41
> Předmět: Re: Elektroluminiscenční displeje Lumineq - bylo AMPER2023 - pozvanka a voucher

A jakou velikost by jsi si tak představoval?
 Tady tomu se jeden displej zdál málo, tak jich dal rovnou 10 za sebou:
 https://www.instructables.com/TENEX-Solid-State-Volumetric-OLED-Display/ <https://www.instructables.com/TENEX-Solid-State-Volumetric-OLED-Display/>

 V číně celkem běžné, ale mají rámeček a o dost horší průhlednost:
 https://www.aliexpress.com/item/1005003461591174.html <https://www.aliexpress.com/item/1005003461591174.html>
 https://www.aliexpress.com/item/2016225701.html <https://www.aliexpress.com/item/2016225701.html>

 Ovšem v provedení 77" už mi to přijde docela dobré:
 https://www.aliexpress.com/item/1005005263072431.html <https://www.aliexpress.com/item/1005005263072431.html>