E-ink cenovky ( bylo: Re: senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem))

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pátek Březen 17 20:13:18 CET 2023

Já jsem je viděl v CZC v Ústí jako novinku, když jsem tam byl někdy před půl rokem něco vyzvednout. Kdosi přede mnou si tam prohlížel a chtěl koupit nějaké Lego či co za super cenu. Tak mu prodavač řekl, že to mají nové a že se jim ceny špatně načítají. Že ta desetinová cena opravdu není správně 😊 Takže to ani háčkovat nemusíš, ono se jim to hackuje samo.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601
http://www.clexpert.cz<http://www.clexpert.cz/>, http://www.zahradniksebavi.cz<http://www.zahradniksebavi.cz/>
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Friday, March 17, 2023 6:39 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: E-ink cenovky ( bylo: Re: senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem))

Všimnul jsem si v SRN v Aldi, KB atd. už mají všude  E-ink cenovky. Nikdy jsem to neregistroval, až při nákupu koukám, jak se cenovka překresluje. Umí to černou a červenou.
Evidentně to jde nějak na dálku updatovat.
To by bylo docela zajímavý jim to "přecenit" , ta komunikace bude jednostranná a možná to nebude bůhvíjak zabezpečené.