E-ink cenovky ( bylo: Re: senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem))

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Březen 17 22:03:11 CET 2023

Mě by se líbilo nějaké to ESP s eink, kde by se zobrazoval treba Google
kalendář (refresh by stačil jednou za den nebo na vyžádání tlačítkem). Má
někdo osvědčenou kombinaci ESP a eink? Ideálně kdyby bylo vše na jedne/dvou
deskach včetně nabíječky pro Lixx. Na ALI něco je, ale blíže jsem to
nezkoumal.