Re: E-ink cenovky ( bylo: Re: senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem))

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Březen 17 20:01:44 CET 2023

Bila v Praze Komořanech a asi všechny nověji postavené to má taky.
A na burze jsem viděl i vyřazené cenovky někde ze zahraničí prodávat, mají nevýměnnou baterii a po pár letech se asi zahazují. Ty co jsem viděl ovšem neměly e-ink, ale nějaký speciální LCD s nízkou spotřebou.

> Od: "Jan Kuba" <honza.kuba na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 17.03.2023 18:39
> Předmět: E-ink cenovky ( bylo: Re: senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem))

Všimnul jsem si v SRN v Aldi, KB atd. už mají všude  E-ink cenovky. Nikdy jsem to neregistroval, až při nákupu koukám, jak se cenovka překresluje. Umí to černou a červenou. Evidentně to jde nějak na dálku updatovat. To by bylo docela zajímavý jim to "přecenit" , ta komunikace bude jednostranná a možná to nebude bůhvíjak zabezpečené.http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>