E-ink cenovky ( bylo: Re: senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem))

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 17 18:39:07 CET 2023

Všimnul jsem si v SRN v Aldi, KB atd. už mají všude  E-ink cenovky. Nikdy
jsem to neregistroval, až při nákupu koukám, jak se cenovka překresluje.
Umí to černou a červenou.
Evidentně to jde nějak na dálku updatovat.
To by bylo docela zajímavý jim to "přecenit" , ta komunikace bude
jednostranná a možná to nebude bůhvíjak zabezpečené.