Re: E-ink cenovky ( bylo: Re: senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem))

a.martinek na jubilant.cz a.martinek na jubilant.cz
Pátek Březen 17 19:24:05 CET 2023

Tyto cenovky jsou v Brně na Hlavním nádraží v Bille. Tak kdo chce
experimentovat, tak se nemusí jezdit až někam do němec. Je to kousek za
barákem.

Martinek Aleš

"---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Datum: 17.03.2023 18:42:13
Předmět: E-ink cenovky ( bylo: Re: senzory teploty a vlhkosti (s e-paper
displejem))

Všimnul jsem si v SRN v Aldi, KB atd. už mají všude  E-ink cenovky. Nikdy
jsem to neregistroval, až při nákupu koukám, jak se cenovka překresluje. Umí
to černou a červenou.
Evidentně to jde nějak na dálku updatovat.

To by bylo docela zajímavý jim to "přecenit" , ta komunikace bude
jednostranná a možná to nebude bůhvíjak zabezpečené.

čt 16. 3. 2023 v 21:47 odesílatel Martin Hanek <martin na hanek.net