senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 17 15:28:07 CET 2023

Teď jsem rozebral čínskej senzor s hodinama a trochu mne překvapilo, že
procesor je TLSR8250. Ten na webu Telinku prakticky neexistuje.
http://wiki.telink-semi.cn/wiki/chip-series/TLSR825x-Series/

Nicméně podle book118 v roce 2019 existoval:
https://max.book118.com/html/2022/0320/7021014114004103.shtm

Tak jsem se chtěl zeptat lidí, kteří mají nějaké verze, jestli by se
mohli podívat dovnitř a napsat, jakou máte vlastně verzi procesoru. Zdá
se, že verze 8250 se vyznačuje tím, že podporuje pouze BLE bez
IEEE802.15 multistandard. To by bylo v pohodě a odpovídalo by to potřebám.