Re: Baterie LifePo velkých kapacit z Ali

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 17 11:16:04 CET 2023

Tady bych doporučil držet se standardu: Nekupuj v číně něco, co opravdu
potřebuješ. Pokud se bavíme o tom, že si koupím na hraní pár článků s
nápisem 1000mAh a zjistím, že to je jen samolepka na nápisu 800mAh a to
celé je na těle článku 500mAH, tak si prostě řeknu "stane se", stálo to
tolik jako 2 piva, tak si zejtra dám v hospodě méně. Ale něco takhle
drahého bych tam nekupoval.