Re: Baterie LifePo velkých kapacit z Ali

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 17 11:19:33 CET 2023

Pokud mohu radit, tak tady jde hlavně o to, kdo je zodpovědný za
dopravu. Ali má službu, kdy oni pošlou štítek a doprava se řeší na
jejich triko. Pak se zboží považuje za vrácené okamžikem, kdy ho předáš
dopravci. V opačném případě se zboží ztratí někde na čínské poště a
prodejce bude tvrdit, že stále čeká.