RE: Baterie LifePo velkých kapacit z Ali

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Březen 17 19:31:15 CET 2023

Této konkrétní nabídce bez recenzí a prodejci s mizerným hodnocením a
krátkou historií bych se rozhodně vyhnul.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Friday, March 17, 2023 10:06 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Baterie LifePo velkých kapacit z Ali

Zdravím,

známý uvažuje o koupi baterie LiFePo z Ali, viz níže.  Já mám s koupí
baterií na Aliexpressu dost špatné zkušenosti, ale jedná se přdevším o
články 18650 - naposled jsem kupoval nějaké cca 2,8Ah a nebyly
nejlevnější a přesto mi přišel totální odpad - jednotlivé články měly
stěží 0,7Ah. A ani dispute nepomohlo - pošlete to zpět a my vrátíme
prachy.  Výstup v excelu z kapacitního měření jim nestačil.

https://www.aliexpress.com/item/1005005077334897.html

Nemáte náhodou někdo zkušenost?  Má to smysl a nebo jen dostanu šunt?

Díky

Petr