Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Březen 14 11:55:10 CET 2023

A kolik to čidlo stálo?
Může to být jenom cívečka a u ní permanentní magnet.
Lubor

> Od: "Aleš Filip" <nostromo na khnet.info>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 14.03.2023 08:34
> Předmět: Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Dobrý den,

 Já jsem včera měnil na autě čidlo otáčení kola ABS. Měl by to být také hall senzor, ale vedou k tomu jenom 2 dráty. Je to celé plastové, tak se chystám podívat dovnitř, jak je to zapojené. Každopádně, když jsem viděl ten magnetický kroužek, tak ten je široký asi 5mm, a vysoký také do 5mm. jsou na něm výstupky cca 2mm široké. Takže těch pulzů bude asi při jízdě docela dost. Sonda je vzdálená 2mm od kroužku, a stíhá to asi bez problému.
 Ale jsou mi divné jenom ty 2 dráty.