Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Březen 14 09:31:25 CET 2023

Dobrý den,

Jestli je kroužek magnetický jsem si nevšiml, ono se už dost rychle
stmívalo, tak jsem docela spěchal. Každopádně, ten snímač má rozměry
8x3mm, do toho by se asi cívka nevešla. Spíš v tom bude opravdu zalitý hall.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora