Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Březen 14 13:16:16 CET 2023

Dobrý den,

Originál 1100, replika 450. To nevypadá, že by uvnitř byla cívka. Nad
magnetama je jenom ten placatý plastový konec o rozměrech cca 8*3mm.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora