mihotani ledky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 10 21:30:49 CET 2023

P.S. - proč vlastně RGB? pohledem na spektrální graf člověk docela
rychle dojde k závěru, že na modré se dá dost ušetřit a zelená tam
slouží jen k míchání oranžové z červené. Někdy v minulosti jsem tu
popisoval, jak mi vyšel poměr, když jsem místo žluto-červené použil
červeno-zelenou LEDku, že té zelené jsem si moc neužil. Dával jsem tuším
3~4x víc červené než zelené.
http://www.odbornecasopisy.cz/img/gallery/5a33c10c2cad6.jpg