mihotani ledky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 10 21:20:04 CET 2023

Nepopisuješ, jakej máš procesor, tak ti řeknu, jak to dělám já v
semikódu. Ukázky zde:
https://www.youtube.com/watch?v=KyI5tDKzT8Y
https://www.youtube.com/watch?v=gxwzezkzvz8

Černobílá televize a oheň jsou pro mne stejný efekt, když je to oheň, je
tam dominantní žlutá a méně významná červená, když televize, je tam bílá
a modrá. Dominanci určuje odpor, kód je pro obě stejný.

Mám PWM v rozsahu 16 kroků (málo kroků). PWM se generuje softwarově,
takže časování je od X násobku jednoho PWM cyklu.

0) inicializace: intenzita=0, čas=0
1) Dám si náhodné číslo od 0 do 16, to prohlásím za cílovou intenzitu,
dám si druhé náhodné číslo, to je čas v intenzitě; pokud je cílová
intenzita 0, dám čas také 0
2) každých X PWM kroků zvětším/zmenším intenzitu směrem k cílové
intenzitě. To celé dokud nedosáhnu cílové intenzity
3) po dobu X*čas kroků nechám svítit stejnou intenzitou
4) návrat k 1

To celé dělám paralelně pro dvě ledky, každá s vlastníma hodnotama.
Pak tedy už jen pár drobností a detailů a celkem to ujde.
Procesor používám PIC10F200, levnější jsem nenašel.