mihotani ledky

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Sobota Březen 11 09:54:11 CET 2023

diky vsem
mam nejaky digitalni LED WS2812 a tak to chci vyzkouset.Uz jsem zjistil
,ze modra neni potreba ,
ale jde mi o to prijemne mihotani ,zatim mi to strasne lita a je to
neprijemny.
Jako procesor mam stm32F042 ,protoze to chci propojit s rizenim
solarniho panylku a dobijeni baterky.
Fanda