RE: Krimpovací konektory RJ45 s vodiči skrz

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Březen 8 12:22:08 CET 2023

merak nieco meria a kedze FTP ma impedanciu 100 ohm
tak tak tolerancie budu niekde v jednotkach ohmov (ziadnu normu som nenasiel tak len hadam).
co nekvalitny spoj lahko dosiahne

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Zdenek Aster
Sent: Wednesday, March 8, 2023 10:31 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Krimpovací konektory RJ45 s vodiči skrz

Jen tak mezi námi vyhodil jsem teď několik pytlíku s konektory,
protože certifikovaný měřák, mi hlásil problémy na kabelu a bylo
to konektory a ano znám, že je rozdíl mezi licnou a drátem....

Jinak ten spoj samozřejmě chodil, má s tím problém měřák, což považuji
i já za problém asi pro nic za nic se to neměří...

Zdeněk Aster