RE: Krimpovací konektory RJ45 s vodiči skrz

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Březen 8 11:57:49 CET 2023

Problém může být ve špatných krimpovacích kleštích. Bohužel většina s cenou pod tisícovku je prostě šmejd, troje jsem musel vyhodit, protože prostě blbě nacvakávaly konektory. Jedny se dokonce za chodu rozlomily.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Zdeněk Aster
Sent: Wednesday, March 8, 2023 10:31 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Krimpovací konektory RJ45 s vodiči skrz

Jen tak mezi námi vyhodil jsem teď několik pytlíku s konektory, protože certifikovaný měřák, mi hlásil problémy na kabelu a bylo to konektory a ano znám, že je rozdíl mezi licnou a drátem....

Jinak ten spoj samozřejmě chodil, má s tím problém měřák, což považuji i já za problém asi pro nic za nic se to neměří...

Zdeněk Aster