Re: Krimpovací konektory RJ45 s vodiči skrz

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Březen 8 10:30:44 CET 2023

Jen tak mezi námi vyhodil jsem teď několik pytlíku s konektory,
protože certifikovaný měřák, mi hlásil problémy na kabelu a bylo
to konektory a ano znám, že je rozdíl mezi licnou a drátem....

Jinak ten spoj samozřejmě chodil, má s tím problém měřák, což považuji
i já za problém asi pro nic za nic se to neměří...

Zdeněk Aster