Re: Krimpovací konektory RJ45 s vodiči skrz

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Březen 7 16:07:14 CET 2023

To zní celkem věrohodně (a strašidelně). Myslím to zkratování konců.

Bylo by velmi příjemné to někdy vidět na vlastní oči, jak je to ustřižené.
Teď mě při psaní mailu napadlo, že vlastně bude za 14 dní Amper.
Tak možná to tam bude někdo vystavovat a dalo by se na to kouknout.

PL