Re: Krimpovací konektory RJ45 s vodiči skrz

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Březen 7 20:50:00 CET 2023

Nemají se UTP kabely spíš zakončovat účastnickou zásuvkou nebo v racku
patch panelem než je přímo krimpovat a tím tyto komponenty záměrně
vynechat? Pak už stačí zakoupit hotové kabely v metráži a nic se krimpovat
nemusí. Reaguji na to, že jste jich nacvakal tisíce... Většinou tedy
krimpuji u někoho doma (kdyz mu to po case zacne blbnout jak s tim porad
hýbe nebo jak jabel ztuhne), ve firmách skoro vůbec.