Re: Pěkný tip na úpravu multimetru

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Březen 5 21:41:16 CET 2023

Mně z těch pitomých videí také naskakují pupínky. Ale třeba odborné
přednášky prof. Kulhánka na https://www.vsprednasky.cz/ jsou
nenahraditelné. Sice k tomu má pěknou učebnici, ale z videa to chápu
rozhodně o moc lépe. Když dělá nějaké složité odvození na tabuli a občas
se splete, pak lze mnohem lépe sledovat jeho myšlenkový pochod než z
prostého textu. Takže zobecnit to nejde.

Mrazík