Re: Pěkný tip na úpravu multimetru

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Březen 5 20:51:56 CET 2023

Ano, vypínač je dát triviální, tady jde především o ten nápad. Mám za sebou
už pár zničených multimetrů, a právě proto, že
člověk furt točí tým přepínačem a zničí časem ty dráhy na desce.
Abych se přiznal, nikdy mi to nenapadlo, otázka 10 minut.
Ano, samozřejmě mám multimetry, které mají i onen vypínač, a dokonce i auto
- off.
Ale také se mi válý ty dollarové multimetry , kde tohle je výborný nápad,
který prodlouží život tím víc, čím méně člověk potřebuje točit
tím přepínačem...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>