Re: Pěkný tip na úpravu multimetru

balu balu na k-net.fr
Neděle Březen 5 21:12:41 CET 2023

ale ved to, je to tak.

Napad je to vynikajuci, to nerozporujem. Ako vravel Pavel, su dva druhy
multimetrov. Mozno by som to rozsiril na tri druhy. Su este multimetre s
otravnym samovypinanim, ktore sa daju restartovat len otocenim karuselu
na off a znova na funkciu, ktora bola aktivna.

Len forma odovzdania informacie. Vzdy sa mi vybavi mlada generacia, s
ktorou pracujem. Aby ziskali informaciu 1+1=2 musia napozerat 2 hodiny
videi, kde sa nakoniec niekde na sekundu zmienia, ze 1+1=2, ale 1 hodina
59 minut a 59 sekund je balast a zaroven nevieme ktora je ta sekunda,
kedy bude nasa hladana informacia.

Clovek musi zdlhavo vysvetlovat, ze existuju aj ine sposoby dorucovania
informacie. Vacsina to nakoniec pochopi, ale je celkom des kam sa
digitalna lenivost dostala. Preto remcam, ze som asi uz prilis stary :-)

b.