Re: Jak na stmívač pro LED žárovku

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Březen 5 19:52:51 CET 2023

No to jsme na tom stejně. Dokonce jsem u mě v pokoji neměl hodně let
žárovku v lustru. Prostě jsem zvyklej si rozsvítit tam kde potřebuju a
tam je samozřejmě takovej zdroj světla, co je tam potřeba.

Akorát kytkám v předsíni svítím s plynulou regulací, ale je to jen
proto, že jsem takovej regulátor/časovač udělal i s ukázkou kódu pro
děti na kroužek:-)

Ale už jsem vícekrát vyvíjel nějaké věci s regulací světla. Většinou si
v EEPROM dělají nějakou statistiku použití. Docela by mě zajímalo,
jestli s tím jasem někdo častěji hejbe:-) Teda v jednom případě určitě,
to bylo osvětlení do divadla:-)

PH