Re: Jak na stmívač pro LED žárovku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 4 19:52:05 CET 2023

Já jsem v životě postavil jenom jeden jediný triakový regulátor.
Ne klasické uspořádání diak+triak, ale procesorem jsem v časové oblasti
posouval sepnutí.
Tak si skoro myslím, že i takový triviální regulátor by LEDku (která
nemá explicitní proudový zdroj) ureguloval.
Pokud se spínání posunulo do druhé poloviny půlvlny, tak ani za
usměrňovačem s kondenzátorem nemělo jak vzniknout plné napětí.
Je už to dávno a čert ví, kde je mu dneska konec. Škoda, zkusil bych to
na nějaké LEDce.

PL