Adapter Ethernet-USB

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 3 19:06:53 CET 2023

na USB-OTG nejde současně používat device režim a nabíjet hosta.

Na USB-C to jde, pokud pro to má tablet podporu. Často fungují zařízení
tohoto typu:
https://www.aliexpress.com/item/1005004674757464.html
U některých tabletů se dalo najít, pro jaká zařízení mají podporu v
jádře. Pokud si budeš překládat vlastní jádro, je to jednodušší. Starší
tablety nepodporují například USB HUB.

K tomu pak nějakou sadičku se splitterem tohoto typu:
https://www.aliexpress.com/item/1005001356576287.html

Koukám, že existuje i kompaktní zařízení, které obsahuje všechno v jednom: