Adapter Ethernet-USB

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pátek Březen 3 23:02:13 CET 2023

> na USB-OTG nejde současně používat device režim a nabíjet hosta.

Dobrý večer,

to jsem nevěděl.
Našel jsem totiž tuhle krabičku, kde výrobce uvádí, že lze současně
současně přenášet data i nabíjet:

https://www.uctronics.com/uctronics-poe-adapter-to-micro-usb-ethernet-power-for-raspberry-pi-zero-fire-tv-stick-chromecast-google-mini-and-more-ieee-802-3af-compliant.html

Nějak jsem si myslel, že u tabletu se mikro-USB = USB-OTG.

Budu muset věnovat ještě nějaký čas na prozkoumání problematiky.

Díky
jf