Adapter Ethernet-USB

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pátek Březen 3 16:17:22 CET 2023

> Technologická podotázka - bavíme se o USB-C s funkcí Power Delivery?
> nebo nějakém USB-OTG?
>
> Pro USB-C je toho plná čína. Já používám a funguje mi "dock" z
> následujícího odkazu. Ale reference říkají, že zrovna tento funguje s
> ethernetem jen do 100M. Což mi neva.
> https://www.aliexpress.com/item/1005003488009453.html

Dobrý den,

v prvním kole jde o starší Asus s mini-USB, který mi doma zbyl a kde je
USB-OTG. Teprve když to nepůjde, mám novější Lenovo, které už má USB-C.

Ono popravdě jde o to, že potřebuji udělat konzolu pro prezentaci stavu
domu (používám PLC Foxtrot) na www stránkách. Bude to nainstalované v
držáku nad instalační krabicí, do které je připojen UTP kabel, co končí
v racku se switchem. Můžu samozřejmě tablet připojit přes WiFi a nabíjet
jej přes ten UTP kabel, ale říkal jsem si, že by bylo elegantnější (a
asi i spolehlivější, protože to WiFi v tabletu semtam chcípá) posílat do
tabletu data přes konvertor Eth-USB a nabíjení řešit přes PoE (stačí 5V)
přitažené spolu s daty po tom UTP kabelu.

Vím, že Teco dodává (dodávalo) Android konzoly s WEB prohlížečem, ale na
můj vkus je cena trochu přes čáru :-).

jf