Automaticka prepinaci krabice dvou napajeni 230V~

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 2 10:19:54 CET 2023

Nám kdysi někde na exkursi na vysílači vyprávěli, že údržbáři vypli oba
nezávislé přívody, do vysílače připojili zkratovací soupravu. ... Po pár
minutách naběh agragát , rtuťové usměrňovače se rozsvítily jako nikdy
předtím a údržbáři zdrhali, div se ta točitém schodišti nezabili:-)

PH