Automaticka prepinaci krabice dvou napajeni 230V~

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Březen 2 09:51:53 CET 2023

Jo jo to je super, když má člověk centrálu a automatické přepínání a
navrtá kabel, tak vylítne hlavní jistič, nikoliv
jenom ten který jsem navrtal a během chvíle najede centrála a pustí tam
šťávu znovu.
Taky super zážitek.....

Zdeněk Aster