OT: znovu Aliexpress refund

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 2 10:19:36 CET 2023

Jsou prodejci co jsou slušní. Bohužel to pak zkazí nějaký šmejd. Taky jsem
měl bohužel s takovým co do činění a nešlo zrovna o malou částku. V mém
případě se k tomu ALI otočilo zády a zamítli mi dispute i když bylo víc než
jasné, že se jedná o podvod s falešným trackingem. Naštěstí mi tu někdo
poradil ať reklamuji platbu kartou. Nešlo zrovna a malinkou částku bylo to
dost peněz.

Teď funguje další fígl. Objednáš zboží v mém případě např. LEDky. Všechno v
pohodě a protože dobrá cena tak objednáš další, u stejného prodejce, víc...
Jenomže to už dorazí šmejd.
Než by to člověk řešil fotil natáčel měřil tak s tím si šlehneš do koše a
jdeš dál. Bohužel jsem se s podobnou praktikou setkal i u jednoho německého
prodejce. Roky jsem tam nakupoval. Teď jsem zase objednával speciální
olej(mísitelný s vodou). Bylo mi divné že olej takový hustý a světlý. Tak
jsem udělal nějaký test a vypadá to že ve flaškách je obyčejný rostlinný
olej. Prodejci jsem psal, uvedl skutečnosti a on přestal komunikovat.