OT: znovu Aliexpress refund

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Březen 2 17:38:47 CET 2023

Jsou i slušní, ale jak to má člověk na tu dálku poznat?

Taky jsem před časem podal dispute, protože zásilka nebyla doručena během garantovaných 3 měsíců. Číňan to zkoušel, ať ještě počkám, ale tím by vypršela lhůta pro dispute. Zásilka ležela 2 měsíce bez pohybu v té slavné polské černé díře „svetpresylek“. Po dalším měsíci přišla. Dispoute mezitím kladně vyřízeno.

Uvažoval jsem poslat mu peníze zpátky, ale neposlal. Po těch 3 měsících jsou to koupil v CZ dráž, takže došlé zboží už mi bylo k ničemu.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Thursday, March 2, 2023 10:20 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: znovu Aliexpress refund

Jsou prodejci co jsou slušní. Bohužel to pak zkazí nějaký šmejd. Taky jsem měl bohužel s takovým co do činění a nešlo zrovna o malou částku. V mém případě se k tomu ALI otočilo zády a zamítli mi dispute i když bylo víc než jasné, že se jedná o podvod s falešným trackingem. Naštěstí mi tu někdo poradil ať reklamuji platbu kartou. Nešlo zrovna a malinkou částku bylo to dost peněz.

Teď funguje další fígl. Objednáš zboží v mém případě např. LEDky. Všechno v pohodě a protože dobrá cena tak objednáš další, u stejného prodejce, víc... Jenomže to už dorazí šmejd.

Než by to člověk řešil fotil natáčel měřil tak s tím si šlehneš do koše a jdeš dál. Bohužel jsem se s podobnou praktikou setkal i u jednoho německého prodejce. Roky jsem tam nakupoval. Teď jsem zase objednával speciální olej(mísitelný s vodou). Bylo mi divné že olej takový hustý a světlý. Tak jsem udělal nějaký test a vypadá to že ve flaškách je obyčejný rostlinný olej. Prodejci jsem psal, uvedl skutečnosti a on přestal komunikovat.