OT: znovu Aliexpress refund

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 2 02:26:50 CET 2023

V souvislosti s touto dodávkou mám 2 zajímavosti/nejasnosti.

Když mi ji ve středu dopoledne pošťák donesl, tak poprvé v životě po mně
chtěl, abych se mu jednak podepsal na papírový seznam. Ale kromě toho
abych tam ještě čitelně napsal svou rukou své jméno, i když tam to jméno
měl předtištěno.
Co by to mohlo znamenat? K čemu to může být dobré? Schraňuje tak někdo
vzorky rukopisu, nebo proč?

A druhá zajímavost: včera dopoledne přijel pošťák. V podvečer jsem
napsal reklamaci, borec odpověděl téměř obratem (i když byla v Číně
půlnoc) a poslal odkaz na zaplacení 0.11 USD.
No a teď (ve čtvrtek ráno 02:00, tj. cca 6 hodin poté, co jsem zaplatil
těch 0.11 USD) mi přišel mail "Order at delivery center".
A při kliknutí na Track order to vyplivlo mimo jiné:
Prague
Arrived at local delivery center

To by ten borec snad musel bydlet ve spacáku v nějakém pražském
warehousu, aby to stihl.

PL