OT: znovu Aliexpress refund

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Březen 2 17:44:13 CET 2023

To bude možná kompenzace za to, jak si v (nejen) mém případě na vidle
naběhla PPAS. :-)
Uzavřel jsem smlouvu bez fixu, ale po zdražení jsem si důkladně přečetl
smlouvu, jestli náhodou neměli povinnost oznámit to předem. Měli. A taky
jsem našel větičku, že nemohou měnit cenu bez souhlasu zákazníka. Takže od
té doby mám fix...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of
konference na vojtek.biz
Sent: Thursday, March 2, 2023 10:08 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: znovu Aliexpress refund

Jen se Petře nestyď,
Já se taky přiznám, že jksem PRE naběhl nav idle a myslel jsem si, že co
jsme se dohodli po telefonu je Pravda.
A nakonec jsem zjistil, že nemám fix a upsal jsem se na dva roky.
A to čtu v práci smlouvy na miliony několikrát měsíčně  no hold kovářova
kobyla, šak to známe.
J.V.
PS. Mimochodem přešel jsem od malého v podstatě no name poskytovatele. Ten
by si tohle nikdy nedovolil - už se k němu chystám zpět.