Automaticka prepinaci krabice dvou napajeni 230V~

Takhle mi kdysi praskaly žárovky v lustru, měly ten menší závit, bylo jich
tam 5. Když odešla, vyhodila jistič v bytě i ten hlavní na schodišti a
navíc se propálil plech závitu na ní. A příště odešla další...

Dneska už mám všude LED nebo zářivkovou úsporku, ta když odejde, prostě
přestane svítit nebo začne blikat apod.

P.K.