Automaticka prepinaci krabice dvou napajeni 230V~

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Březen 1 16:18:58 CET 2023

Bohužel mi tohle dělá i doma. Při výpadku obyčejné žárovky, které mám jen
ve sklepě, dojde zřejmě ke zkratu a vypadne mi i 25 A jistič v přívodní
skříni v polotě. Je to dáno tím, že hlavní jistič má charakteristiku B.
Zajímal jsem se o možnost výměny za jistič s charakteristikou C, ale dávají
to jen když je v domě nějaká provozovna se stroji, které mají velký
rozběhový proud.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje