Re: OT Více záků na kolo se společným klíčem?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Červen 26 18:18:22 CEST 2023

Náš "konferencodárce" dnes zveřejnil článek, že používat klíče je
vlastně de-mode a že máš používat telefon:
https://automatizace.hw.cz/bezklicove-zamykani-dveri-miri-i-do-rezidencnich-objektu.html

... Nevím, jestli ho nosíš v kapse plavek...