Re[2]: OT Více zámků na kolo se společným klíčem?

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pondělí Červen 26 16:26:34 CEST 2023

Pokud jde o FAB (tedy nyní Assa Abloy) tak není problém dát udělat téměř cokoliv.
Kdysi jsem dával dělat zámky na kola (3 ks na stejný klíč) a k tomu asi 50 klíčů pro zahrádkářskou kolonii
(mám firemní prodejnu za rohem). Ale ty zámky byly normální velikosti (tedy určitě ne s metrovým lankem).

Martin Locker

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Jaroslav Kotlaba (kotlaba.hw na seznam.cz)
Datum: 26/06/2023 16:15
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: Re: OT Více zámků na kolo se společným klíčem?

Já jsem si kdysi koupil sadu FAB kombi (dvě vložky a visací zámek) nebo FAB trio (tři vložky) na jeden klíč.
A pak jsem potřeboval ještě jednu vložku na stejný klíč, tak jsem se obrátil na výrobce, nebyl s tím problém.
Zkus nějaké solidní zámečnictví nebo přímo výrobce pokud ještě existuje.

---------- Původní e-mail ----------