Re: OT Více záků na kolo se společným klíčem?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 26 18:53:48 CEST 2023

No ved ten ruzovy z alzy je NFC takze to samozrejme vie (#appka), ta karta
je tam len ako bonus, ak som dobre pochopil.

Mal som chut napisat nieco jedovate o modernej dobe a o tom ze v hentom
bazmegu su baterky atd., ale potom som si to rozmyslel. Mozno to pre
niekoho je skutocne uzitocne.

>... Nevím, jestli ho nosí± v kapse plavek...

Myslim ze to tu uz bolo rozoberane v ramci diskusie vodotesnosti.

wek