Re: Offset měřicích traf u solárního měniče

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Červen 21 23:29:30 CEST 2023

Ja mam ten menic GOODWE a ze site mi to neco bere jen pri nejakych
prechodnych stavech, kdy se bud hodne zmeni okamzita spotreba a nebo se
hodne zmeni vykon panelu. Je to ale vzdycky jen par sekund, podle aplikace
 PV master.