Re: Offset měřicích traf u solárního měniče

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 21 21:38:09 CEST 2023

Já prosím nijak nezpochybňuji co píšete. Jen to nechápu a rád bych to
pochopil.
Píšete, že výkon z panelu je dostatečný, a on přesto bere něco ze sítě.
Tak jak se to změní tím, že uděláte offset nějakého měření?

Takhle odhadem by se mi zdálo (možná nesprávně), že z té sítě si bere svou
vlastní spotřebu. A že si to výrobce zjednodušil a napájení měniče má pořád
připojené na grid, i když má dost energie z panelu nebo z baterek.

Pokud to měří nějak vzdáleně a komunikuje s měničem po RS485:
nebylo by řešení to ohnout na té digitální straně a tam mu nafixlovat
co potřebujete?

Díky za osvětu.
PL