Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Červen 19 21:38:51 CEST 2023

Stará dobrá metoda mého doktora, ( skoro 90 roků ), a to samé doktor
když jsem
byl ve službách státu.
Přijdete a deset minut si s vámi povídá a když jste už v klidu tak
vám změří tlak.
Pak se zabývá tím s čím jste přišel a před odchodem vám ho změří znovu.
A pak se ozve, sestři udělejte mu ještě EKG.
Když jsem mu kdysi říkal že si měřím doma tlak a jsem z toho nesvůj
tak mi řekl ať se na to vy...u a neděsím sám sebe.
Tož tak a raději si občas změřte cukr.
Hezký den,
Jindra Polívka