Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Červen 19 12:01:18 CEST 2023

Na tomhle je vtipny, jak jsou (jsme) vsichni presvedceni, ze ty 'stary
dobry' metody fungovaly kdovijak presne.
Vetsina je pritom bud pomala, nebo v rukou 'personalu' a mereni se
neopakuje.
V pripade tech digitalnich bazmeku to ma v rukach kazdej stoura a
vysledky jsou 'hned' a pak se mu zda, ze vysledky jsou nepresne.
Typicky i digitalni teplomery, ktery klidne vraci hodnoty s rozptylem
1C, oxymetr, kterej vsem vraci 98+, jen babce 80 (v lepsim pripade,
jinak nic), tak i ruzne ty tlakomery.