Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Červen 19 23:14:44 CEST 2023

Ani s cukrem to nemusíbýt tak jednoduché. Paní doktorka mi nedávno
věnovala glukometr, že jich dostala hromadu. Protože jsem říkal, že si
doma skoro pokaždý naměřím hodně, přitom mi vždycky laborka naměřila
normální hodnoty, okamžitý i dlouhodobý. No a ten od ní ukazuje tak o
1-2 míň než ten můj. A když jsem zkoušel změřit jedním, druhým a pak
obouma znova, tak starej naměřil různý, novýmu se výsledky shodovaly.
Oba značka Welion, ale novější má větší čidla.

PH